Thursday, October 7, 2010

SELAMAT BERCUTI..

Salam & Selamat Sejahtera..

05 Oct 2010~ Memandangkan tak puas bercuti masa raya, aku apply cuti 5 hari berturut2.. Kira balas dendam la.. Dari 9 oct - 13 oct.. 8 oct malam kiteorang gerak.. Sambil tu nak tunaikan janji kat zull.. Sibuk sebut2 pasal janji.. Ape janjinya tu hanya kitaorang je yang tahu.. Alang2 tengah free dan badget ada.. Hehe..

Plannya nak jalan2 utara dan pantai timur.. Sebelum nie pergi pun tak berapa puas hati.. Banyak tempat tak singgah, tak pergi.. Kira kali nie nak jelajah betul2.. Pantai timur aku pegi kelantan je.. 1st time tu pegi kelantan..
Terengganu, aku da sampai.. Tak sabar rasanya..




Selamat bercuti!!! Eh terengganu tak pegi la.. Pulang balik..


Orang2 utara dan pantai timur tunggu aku datang!!!.. Doakan aku selamat pergi balik..


SALAM...

No comments:

Post a Comment