Tuesday, October 5, 2010

AIDILFITRI D JOHOR BAHRU (Part 3)

Salam & Selamat Sejahtera..

Memandangkan hari nie hari last bulan syawal (sekejap betul habis raya) aku abiskan la entry raya nie.. Sambungan dari entry lepas..

Entry sebelum nie kiteorang on da way dari tasik terus ke uma ain kat gelang patah.. Kat taman Nusantara (tah betul tidak).. Ermmm susah juga pakai GPS manual (sara) nie.. Asyik salah lorong je.. Nak kena upgrade program baru nie.. hahaha ampun sara.. Setelah pening berpusing baru jumpe.. Kalau tak jumpa dalam 5minit lagi conform aku muntah..



Nie la Ain dengan anak dia..



Aku semestinya..



Nak juga bergambar..


Sampai2 je terus di pelawa makan.. Aku rasa masih ada space lagi.. Nak kena badget2 gak sebab ada 2 bijik uma lagi.. Krang overlimit keluar balik.. Hah tengok la pinggan dia.. Takutnye.. "VANTAGE" .. Patutla sedap lauk dia..




Sorry gambar blur sket.. Daging masak kari, Sayur kobis goreng, ikan kering dengan Tempe goreng..




Cantik..






Macam biasa bergambar dengan tuan rumah.. Tripod lupa nak bawak.. Tangga la yg jadi mangsa..






Waa sedapnya kau.. Nyenyak ye.. Tinggal kau..




Lampu semejid tetap ada..



Sesi bermohon maaf.. Eleh sara ampu lebih.. Nak duit raya la 2.. Kau da tua tak dapat punya..




Last pic dari ain.. Thank.. Jumpe lagi tahun depan..

Dari uma ain kiteorang terus ke mutiara rini.. Uma kawan zull, si Siti.. Nie 1st time aku pegi uma dia.. Aku dengan siti pun baru kenal.. Payah juga nak keuma dia.. Rupa2 family siti kenal dengan sara.. Sekampung.. Tak sangka kecik dunia nie.. Pusing2 rupanya sedara.. Masa kat uma siti ada 1 mamat... Muka familiar sangat.. Sampai sekarang dok pikir sape mamat 2.. Nak kena refresh folder2 lama balik nie..



Zull dengan mak siti..




Thank siti & family atas sajiannye..

OK rumah last.. Rumah imah.. Imah nie kira kawan sekampung zull dengan ejal (kira kawan aku gak cuma tak sekampung) .. Selalu kena perli dengan dia.. Turun JB tak singgah uma dia.. Alang2 dekat dengan uma sara (Flat larkin) beraya la skali.. So call dia tanya dia kat ner.. Katanye NO 3, TINGKAT 3, BLOK F.. Kiteorang pun cari la blok f.. Si sara pun tak tau mana blok F (sara lepas nie hafal ye semua flat yang ada).. Terpaksa tanya2 orang.. Jumpa je blok F kitaorang pun panjat la tangga.. Naik sampai tingkat 3.. Cari punya cari tak jumpa rumah 31.. Yang ada 70 ++.. Zull salah dengo kot.. mungkin 71.. Cari uma 71 tapi tak berani nak masuk.. Call la imah balik.. Dia pun pening.. Sekali salah tempat daa.. Bukan kat Flet larkin.. Arghh malu2.. Dia duk kuartas guru (Kalau tak silap aku la).. Nasib baik dekat.. Nak salahkan sape nie?




Hah nie baru betul.. Tingkat 3 uma no 31.. Siap tulis lagi..



Imah & Afiq.. Jenuh dieorang tunggu.. 11 lebih beraya uma orang.. Anak dia pun da tido..




Mee Goreng.. Pusing punya pusing da lapo balik..




Gambar kenangan raya dengan imah & afiq.. Thank ye..


Da tau uma imah dengan afiq, siap sedia la.. Kiteorang serbu bila2 masa je.. Hehehe.. Dari rumah imah terus antar sara balik.. Nak terus balik labis sebab besoknya aku kerja.. Tamat la sesi jelajah raya.. Akhir sekali aku nak mohon ampun dan maaf kalau ayat2 aku menyinggung hati & perasaan korang.. Anggap la sebagai gurau2..

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN..


SALAM...

No comments:

Post a Comment