Friday, October 8, 2010

COFFEE CONNER SEGAMAT

Salam & Selamat sejahtera..

07 Oct 2010~ Turun segamat sebab nak jumpe kat zull.. Nak bagi beg.. Katanye tak da beg.. Besok malam nak gerak.. Cuti2 malaysia.. So nak kena standby awal2.. Karang ada yang tertinggal.. Alang2 da sampai segamat ajak la mak sekali.. Kuar minum2 sambil borak2.. Mula2 ingat nak minum kat kedai mamak belakang nirwana.. Tapi tak jadi sebab.... hehehe ada la.. Cari punya cari akhirnya aku minum kat COFFE CONNER..




Coffee Conner, Segamat




Lepak table area2 belakang je..




Menu.. Banyak pilihan.. Tapi aku tak makan sebab sebelum kuar tadi da makan..



Kitaorang lepak kat sini sebab ejal cakap dia pernah bau jemput2 kat sini.. Sedap katanye.. Bile bukak dalam menu, hampeh takda.. Dia salah kedai der... Da sampai sini nak tak nak kena order juga la..




Mak dengan zull..




Aku semestinya..




Mak dengan ejal.. Mak cakap ejal nampak lain dengan rambut baru nie.. Lain ker?




Aku minum nie.. 3 Color Coffe..




Zull dengan Cappuccino (sayang nak minum) dan..




Fish Fillet




Mak makan Meehoon Soup dengan teh (lupe nak snap)..





Ejal punya Fried Sotong (sotong goreng tepung) dengan coffee o (pun lupe snap)..




Aku?? kenyang lagi ..




Haah amek kau penuh satu meja.. Makan dulu..




Sementara korang makan aku snap gambar dlu..



Makanan dia biasa2 je.. Pada tekak aku la.. Dish2 lain tak tau la.. Macam sotong tu agak masin.. Harga garam murah kot.. Meehoon soup kira okey la.. Fish fillet pun sama.. Masih bleh telan..




Tetap licin.. Sayang.. Tak elok membazir..




Tengok apa sampai terkedu 2 mak?


Lepas makan tu tunjuk la mak gambar2 masa kat air terjun bekok.. Sekali tu teringat nak tunjuk kat mak satu gambar (Gambar rahsia).. Mak pun da lama dengar pasal gambar tu cuma tak tengok lagi.. Aku tunjuk la kat mak.. Terkedu dan terdiam mak tengok.. Kiteorang da gelak2 la.. Nasib baik tak muntah..




Total..

Bayar2 terus cabut.. Nak kena rest.. Sok nak jalan jauh.. Sampai kat kete pun masih cerita pasal gambar tu.. Beg zull da amek, hantar zull dengan mak balik.. Kiteorang pun ballik la...

SALAM..

No comments:

Post a Comment