Wednesday, October 6, 2010

OPEN HOUSE RUMAH KAK MAS..

Salam & Selamat Sejahtera..


03 Oct 2010~ Perut sudah kenyang.. Mana taknya macam2 masuk.. Lepas nie nak ke rumah Kak Mas plak sebab dia buat open house.. Tak sedap kalau tak pergi.. Open house ru
mah aku je dia datang.. Habis je celebrate birthday ella aku terus amek mak (Kawan kiteorang tapi da anggap macam mak2).. Da janji nak pegi dengan dia.. Di sebabkan masih awal ajak la mak pegi kedai mamak dulu.. Minum2 dan bercerita..



Minum & borak sementara tunggu diaorang..


Nak pegi dulu tak tau rumah kak mas.. Terpaksala tunggu sampai kol 10.30pm.. Tunggu zull balik keja.. Ikut dia je la nanti.. Dieorang yang tau jalan.. Sekali sesat juga.. Siap bleh tawaf kat taman tu.. Nasib baik jumpa.. Kalau tak keluar balik isi perut..




Pening kepala budak nie bawak pusing2.. Ingat rumah kak mas kaler oren.. Ingat buah oren ingatla rumah kak mas..




Nie la Kak Mas dengan anak dia..




Nampak je aku pegang kamera cepat dia sound.. Jangan amek gambar dia.. Tak touch up lagi.. Nie pun curi2 snap..




Zull dengan anak ecah.. Macam bapak dengan anak kan.. Sweet..




Nie la mak.. Alamak nampak sipi2 je.. Korang cari sendiri la nanti ye..




Antara juadah yang di sajikan..



Korang perasan tak 3 gambar kat atas nie tak??.. Kabur kan.. Aku snap punya la banyak.. Tapi semua gambar kabur.. Aku setting2 semua sama.. Rupa2nya lens aku yg comot.. Bile da bersihkan baru cantik.. Bertambah cantik dan hensem..




Masuk2 je terus panjat tangga rumah orang..




Anak ecah punya la payah nak amek gambo dia.. tak reti dok diam..




Makan sket je (sket ker?).. Kenyang lagi sebenarnya..




Aku semestinya..




Nape dok kat pintu bang?.. Nak cepat balik ea??




Anak Kak Mas.. Lupa namanya..




Cah pelan2.. Karang tercekik..



Dessert.. Nyum nyum..




Lapar ye bang.. Makan pun nak control macho ka?




Masing2 da kekenyangan.. Lepak..




Kak Mas sesudah touch up..



Macam biasa sesi bergambar beramai2.. Sorry gambar xcenter.. Tripod bawak tapi tapak penyambung ke kamera tak bawak.. Sia2 aku pikul tripod tu.. Nie pun letak atas table tv.. Nasib la..




Versi Formal..




Versi spontan..




Last picture.. Pose baik punya dari ejal..




Tengok tak reti diam.. Kan da blur gambar muka tu..


Terima kasih kak mas sebab sudi jemput datang ke rumah.. Senang2 jemput la lagi.. Alhamdulillah bertambah kenyang...


SALAM..

No comments:

Post a Comment