Friday, October 1, 2010

AIDILFITRI D JOHOR BAHRU (Part 2)

Salam & Selamat Sejahtera..

Sambungan dari entry lepas..


Dari uma along aku terus ke kota masai.. Nak kerumah noor plak.. Geng ejal masa kat jb dulu.. Berpandukan GPS Manual (sarah) terus cari uma noor.. Tak susah pun nak cari uma die.. Bila da jumpe tu mula la aksi bertepuk tampar beramah mesra.. Lama tak jumpa katenye...




Ini die Noor dengan mak mertua die.. Mak mertua die nie mata da tak berapa nampak..


Keluar semua cerita2 & Gosip2 lama.. Tetiber kuar cite doktor haiwan??



Kenangan dengan family noor..



Dari uma noor terus ke Gelang Patah.. Nak pegi uma Ain @ Qaseh Mycarl.. Masa on da way tue ternampak la tasik.. Tasik Layang2... Budak2 nie cepat2 suh singgah.. Nak photoshot.. Mula2 ejal xnak turun.. Penat katenye.. Da la tripod tak bawak.. Nak tak nak terpaksa gak turun.. Kalau tak nak bergambar pun sekurang2nya tolong la amek gambar aku.. Hehehe.. Kebetulan masa park kete ternampak sorang abang nie sibuk dengan DSLRnye.. Masa tengah cari tempat nak photoshot zull basa basi dengan abang tue.. Memandangkan xde orang lain terpaksa la mintak tolong abg tu snap gambar kiteorang.. Hasilnye..



1st picture.. Sopan & control ayu...



Sekali abang tu suh pose..



Bile da suruh pose tu keluar la bakat2 terpendam..


Nie kalau tyra banks nampak mau kena bahan..


Waa pose model habis.. Abang tu bukan main rancak amek gambo sampai da tak tau macam mana nak pose..


Last picture & yang paling aku suka..


Wow bleh tahan gambar2nya.. Kira Pro juga abang nie.. Thank bang.. Sempat juga mintak FB abang nie.. Nama die Mustaffa Kamal Ahmad.. Pelumba basikal.. Siap pesan suh add n tag gambar nie kat dia.. Kiteorang pun sambung photoshot...



Da macam gambar kawin..





Aku semestinya..

On da way ke gelang patah..


Masa on da way ke gelang patah.. Si zull nie tetiber menjerit suh berhenti kat petronas.. Memasing terkejut.. Aku nie da la nak terkucil.. Berhenti je kat petronas aku terus lari masuk toilet.. Si zull terus masuk dalam kedai.. Aku ingatkan ape benda.. Rupe2nya die nampak benda nie..



Gula kapas??



Die nie memang hantu gula kapas.. Pantang nampak.. Bleh jadi model gula kapas arr..



Sementara nak tunggu sampai 2 online dulu.. Berfacebook..


SAMBUNG LAGI....

2 comments:

  1. gigih hangkut lappy ke sana ke mari..skang ni maen netbook je uolls..x pon ipad..lagi kecik bb or iphone..muahaha..koser taw bwk lappy sebesor alam ke hulu ke hilir..cabotsss

    ReplyDelete
  2. hahaha siot.. xpa lappy aku ada kaki.. dia pandai jalan sendiri..

    ReplyDelete