Monday, February 6, 2012

The Wonder Girls Movie..

SALAM...


Lama gile aku xupdate blog nie.. Hampir2 terlupa yang aku nie ade blog.. Sejak2 umo meningkat semua benda  jadi lupe.. Bertambah2 malas.. Ape nak jadi tah.. Hehehe.. Kali  nie biar la aku cube tuk jadi rajin balik (BOLEH KERR??).. 


Lupekan pasal 2.. Sekarang aku nak cerita pasal THE WONDER GIRLS MOVIE.. Masa sibuk2 belek lagu dalam Youtube, jumpe la video pasal movie nie.. Cekidau...


02/02/12 TEEN NICK Channel..


Mengisarkan tentang Wonder girls ke New York untuk road tour dieorg... Masa kat New York dieorg masuk ke Apollo(nama tempat) & bertanding dengan untuk memenangi wang rm10k.. Menang ker wonder girls?? Road tour?? Malas nak cite panjang2, korang tengok la sendiri.. Enjoy..







P/s: Korang dengar betul2 masa dalam cite nie.. Dieorg cakap HEBAT kan?? Ke aku yang pekak pastu pandai2 tokok??


SALAM..

No comments:

Post a Comment