Monday, February 13, 2012

Katak Oh Katak...

SALAM..

Nape aku post gambo katak?? Korang geli x dengan katak?? Pernah pegang?? Pernah cium?? Xpernah?? Cecuba.. Mana tau tuko jadi putera raja.. Putera raja katak.. hehehehe.. Aku gurau2 je.. Jangan le buat.. Sebenarnya aku nak share kat sini... Cite lama pasal katak.. Bukan cite dongeng ye..


 Cite lama.. Rasanye da dekat 9-10 tahun.. Tapi malunye sampai sekarang terasa lagi.. Open house uma member mak aku kat parit jawa.. Masa tu da nak balik.. Masing sibuk salam2... Aku sarung je kasut terasa ade benda sejuk je kat ujung tu.. Niat kat ati nak tarik kaki je dari kasut.. Ye la risau kalau benda tu gigit.. Rupenye kasut bleh ikut terbang skali.. Tau2 kasut da landing atas bekas yang penuh dengan nasi!!!.. Depan orang ramai plak tu.. Masa tu rasa macam nak g dapur tolong masak nasi... ARGGGHH Bengang gilee.. Tak guna punya katak... Tula 1st & last aku g uma member mak aku.. Tuan uma sorry ye.. 

Soalan aku... Katak gigit x??


P/S: Mula2 ingat nak masukkan gambo katak banyak2.. Tapi kalau buh banyak2 xde orang nak baca plak blog aku.. huhu

No comments:

Post a Comment