Thursday, November 11, 2010

HABIS HOLIDAY..

SALAM..

Last day aku kat kb nie.. Masa untuk paking barang.. Lepas nie check out.. Pastu pusing2 sket lagi kat Kb baru la balik labis..



Yang belah kanan 2 dari wang kelian.. Da tukar bin jadi hak milik zull.. Harga die rm 30.. Dengo cite da ada nama.. Nanti aku tanya zull ape nama dia.. Yang kiri plak dari rantau panjang.. Bin kan ejal.. Harga rm60++ Mahal sket sebab bulu lebih.. huhuhu.. Yang tengah?? Asal segamat.. Harga?? Tanya tuan punya badan.. hahaha



Tengok berapa banyak punya barang mau sumpat dalam bonet... Da la bonet kecik.. Bear 2 da tentu2 1 seat.. Ini kira ok lagi.. Dulu masa g langkawi sampai kat tempat kaki penuh.. Aku dengan ella duduk bersila lagi kat seat belakang... Naik iswara 2... huhu .. Check out pastu nak pusing2 kat pasar siti khadijah.. Tengok ape yang ada..



Kat kb semua guna benda alah nie.. Tabung syiling.. Mungkin nak mendidik orang2 die suh menabung kot.. hahah tapi aku lagi suka benda alah nie.. Isi syiling banyak2 pastu tinggal.. Xpayah risau kena saman.. Kalau yang pakai kupon 2 leceh.. Nak cari kupon lagi.. Pastu xbleh agak berapa lama kite kat situ...




Pasar siti khadijah nie lebih kurang pasar payang kat terengganu.. Semua ada.. Under one roof.. Songket dia murah2...



Kedai runcit pun ada..






Telur penyu.. Benda wajib kat pantai timur.. Selalu jumpe tapi xteragak pun nak beli..






Nie kat bahagian bawah kat belakang... Jual benda2 makan.. Macam2 pemakan ada.. Tengok baju aku.. Da lencun habis.. Panas xbleh nak cakap..


Rambang beb mata.. Semua nampak sedap.. Semua nak dibelinye...


Kerabu kaki ayam... SEDAP!!



"Saya memperkenalkan kueh bulat2 oren di panggil bla bla bla" ...Ada gaya bleh jadi duta kueh x??... Kueh ape nie ek?? Aku lupe laaa...



Tengok la hasilnye.. 2 pun banyak lagi yang nak di beli.. Moh la balik.. Baju da basah nie..


Panas sampai zull da xpakai baju.. Aku da salin baju lain.. Baju tadi da masam.. Habis da holiday kali nie.. Kira pusing 1 malaysia.. Semua negeri aku lalu.. Macam2 pengalaman aku dapat.. Kira enjoy la..


SALAM...

No comments:

Post a Comment