Sunday, August 28, 2011

AIDILFITRI + MERDEKA!!!...

Salam...

Ramadhan 29, Sekejap je da nak raya.. Aku rasa macam baru semalam start puasa.. Alhamdulillah semua persiapan raya aku dgn adik2 da siap.. Cuma yang aku terkilan masa nak raya nie la duit mak aku bleh ilang.. Baru lepas gaji.. Duit 2 ilang dalam rumah.. Mak aku plak keluar pegi amek adik aku kat asrama.. Siapa la yang tergamak mencuri dalam bulan2 ramadhan nie.. Duit anak yatim plak 2... Takkan keje toyol plak.. Ada ker toyol ... Apa2 pun biarla allah saje yang membalasnye...

Kesempatan yang ada nie aku ingin menyusun 10 jari memohon ampun, maaf jika selama nie aku ada terkasar bahasa, terngata, tersepak, termakan & terminum mintak di halalkan... Dan kepada semua rakan2, sedara mara, yang mengenali diri ini aku ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR & BATIN DAN SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN...



+

= MERDEKARAYA!!!




SALAM...

No comments:

Post a Comment