Friday, August 12, 2011

XSIDENT..

SALAM...

Hari nie aku betul2 tension.. Pagi2 da spoil mood aku.. Belum ape2 kete aku da kena hentam... Alhamdulillah aku selamat.. Citenye macam nie.. Aku g keja macam biasa.. Lepas je traffic light aku dok la kat lorong kiri sebab aku nak belok kiri kat depan nanti.. Sebelah aku tue ada lori 1 tan.. Depan lori 2 ada kereta wagon.. Sekali wagon 2 nak belok kanan.. Aku jalan la macam biasa.. Tetiba lori main cilok masuk lorong aku.. Tak sempat nak honn.. Daaaaaammmm .. Kena sudah... Die hentam side mirror aku.. Terus terberenti kete.. Terkujat sekejap..





Tau2 da terkulai side mirror aku.. Pecah berderai cerminnye.. Kereta aku da rapat la kat tembok.. Apek bawak wagon start bising.. Kereta die pun kena juga.. Bodoh punya lori.. Kau ingat kau bawak kancil ke nak main cilok2.. Nasib baik xkena body kete.. Aku masa 2 panic.. Xmampu da nak snap2 gambo.. Sian kete aku.. Tanggal telinga die 1.. Xpe nanti kite belii telinga baru ye encik kete.. Kite beli pastu pasang anting2 skali...

Sok aku cite pasal telinga aka side mirrror baru tapi second hand.. Haah??!!.. huhuhu

P/S: Cantek plak kete xde side mirror.. Xpayah pasang bleh x?? hahaha

SALAM...

No comments:

Post a Comment