Thursday, June 21, 2012

Drama ~ Miss Ajumma.

Salam...


Lama betul aku xupdate blog nie.. Hampir2 lupe yang aku nie ade blog(giler arr.. Pemalas betul budak nie).. Orang lain buat blog, aku pn nak buat blog.. Orang lain rajin update, aku?? Malas memanjang.. Hehehe.. Bukan malas sebenarnye tapi mood xde.. Tengok orang punya berupdate selalu.. Jeles aku.. Nie sementara ade mood aku cuba la kongsi2 ape yang patut... 


Korang layan cite korea x?? Biasa sape yang ade astro beyond bleh check kat channel 393.. Channel One.. Best layan korea kat situ pasal die channel hd..



Sebelum nie aku layan cite First Wife Club.. Aktiviti malam bile xde keja.. Mula2 just layan2 gitu.. Lama2 terus follow..  Bile cite tue abis aku xtau nak follow cite apa sampai la mak aku rekemen cite MISS AJUMMA( betul ker aku eja? jap google..lalala).. Layan pn pasal awek yang sama belakon..




Nie la aweknye.. Sebelum nie name die Na Hwa Shin.. Skarang nie Kang Geuw hwa.. Tapi aku asyik nak panggil hwa shin je..

Kalau korang minat cite pasal make over, curang2, balas2 dendam bleh ar layan cite nie.. Weakday- 10.20pm.. Channel one 393.. Sehari 2 episod..  Pe lagi layan la.. 


Ps: Aku paling boring kalu tengok cite korea dengan housemate aku.. Die suka alih suara ke bahasa melayu.. Poyo gile.. Buat aku gelak saje..


No comments:

Post a Comment