Friday, October 14, 2011

LAWAK KAMPUS By Keith..

Salam...

Aku nie bleh dikatakan antu komik.. Ape jenis buku kalau ada karton, gambo2 memang aku layan.. Xkisah la tebal maner skali pun kalau cerita best aku layan.. Ade yang berkenan je aku beli.. Sampai da xde  tempat nak sumbat komik2 nie semua..



Ok aku nak cite pasal buku nie.. Lawak kampus edisi kompilasi mantap dr keith gempak staz.. nie adala himpunan komik lawak kampus dari jidil 1-5 dijadikan 1 buku & berkulit tebal.. Rm29.90 je.. Kalau korang minat lawak kampus buku nie harus jadi salah satu koleksi korang..

Buku nie da lama keluar.. Tapi disebabkan tempat aku nie xde kedai buku POPULAR terpaksala ke bandar..  Seksa gak mencari.. Aku g bp.. Pusing satu popular.. Tak jumpe aku tanya promoter.. Da abis stok.. Pegi kluang pun sama.. Mana2 outlet popular yang beso semua da abis stok.. Last2 aku jumpe kat Muar.. Kat kedai popular yang xberapa popular.. Hehehe... Dari jauh da nampak.. Hati sudah berbunga2.. Sekali tengok hah amek kau melambak2.. Maklumla outletnye tersorok.. Memang kurang orang.. Cari jauh2 rupenye dekat area rumah mak aku ade.. Sekali da dapat, Puas ati.. Amek kaw..

P/s: Kalau buku teks ade karton2 macam nie mesti aku rajin baca... Huuhuhu

No comments:

Post a Comment